سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری بشارت بخش برای منتظران ظهور ( مرگ ملک عبدالله ) بخش 2

به احتمال بسیار قوی

پادشاه عربستان مرده است

با توجه به نشانه ها و دلائل فوق و تامل در وضعیت فعلی می بینیم که ملک عبدالله پادشاه عربستان به احتمال قریب به یقین همان عبدالله مذکور در روایات عصر ظهور است ما بنا بر دلائل و نشانه های ذیل اعتقاد داریم که به احتمال قریب به یقین ملک عبدالله پادشاه عربستان مرده است :

 برگزاری عجیب و قابل تامل انتخاب جانشین برای عبدالله در ریاض و واشنگتن!

طی روزهای گذشته نشستهای متعددی میان مسئولان آمریکایی و عربستانی  در ریاض و آمریکا تشکیل شده و در آن پیرامون مسئله مهم جایگزینی عبدالله به بحث و تبادل نظر پرداخته اند ، این مسئله آن قدر غیرعادی و عجیب است که احتمال برگزاری این نشست ها حتی در زمان حضور پادشاهان غیرمقتدر نیز اندک است چه رسد به ملک عبدالله که در زمانی که وی در قید حیات باشد و حکومت عربستان نیز به طور مکرر اعلام می دارند که حال عمومی وی رضایت بخش است! بخواهند در مورد جانشینی او به وضوح آن هم در عربستان صحبت کنند!
این مسئله را می توان در صورتی پذیرفت که قبول کرد عبدالله مرده است و این جلسات جدی و جسورانه در مورد جانشین وی در حقیقت در عربستان بدون عبدالله برگزار می گردد که به خوبی چرایی برگزاری این 

نشست ها نیز روشن می گردد   

  غیبت طولانی پادشاه عربستان

اکنون بیش از یک ماه است که خبری موثق و قابل اعتماد از ملک عبدالله در دست نیست ، عدم حضور در مراسم بسیار مهم حج که برخی از حاکمان قبلی در صورت بیماری حتی بر روی ویلچر نیز خود را ملزم به حضور در آن می دانستند ، عدم حضور در دیدارهای دیپلماتیک به صورت زنده و عدم حضور در مراسمی رسمی و ... در طول یک ماه گذشته همه و همه احتمال مرگ این مزدور شیطان را تقویت می نماید.

 تعطیلات بی سابقه حج در عربستان

بعد از انتشار خبر بیماری ملک عبدالله و تجویز پزشکان بر استراحت او و عدم حضور در انظار عمومی ! انتشار خبر تعطیلات بی سابقه 16 روزه در عربستان بسیار قابل تامل و سئوال برانگیز بود ، در حالی که در سالهای قبل تعطیلات عربستان به مناسبت عید قربان حداکثر 5 روز بود ، افزایش بدون علت تعطیلات به 16 روز بسیار مشکوک بود و نشان می داد که امر مهمی اتفاق افتاده است ، آیا در صورت مرگ ملک عبدالله ، سران این کشور و بازیگران صحنه عربستان نیاز به یک فرصت زمانی کافی نداشتند تا در حالی که کشور در تعطیلات عمومی به سر می برد و رسانه های خبری در حالت نیمه تعطیل هستند ، به دور از جار و جنجال جانشین عبدالله تعیین شده و پستهای کلیدی بین شاهزاده ها و گروههای مدعی تقسیم شده و همزمان با مرگ عبدالله برای کاستن از التهابات اجتماعی و جنگ قدرت جانشین وی نیز اعلام گردد؟!

تعطیلات سالیانه حج در عربستان به طور عادی 5 روز بوده است.

تعطیلات امسال عید قربان در عربستان به طور مشکوکی به 16 روز افزایش یافت!

   تغییرات متعدد و بی سابقه در مناصب مهم

همزمان با انتشار خبر بیماری عبدالله و تعصیلات 16 روزه ، انتشار خبر تغییرات در برخی از پستهای کلیدی بر ابهام فضا و مجهول بودن سرنوشت پادشاه عربستان افزود ، در حالی که ریاست گارد ملی عربستان که یکی از مهمترین تشکل های نظامی عربستان است به مدت چند دهه در دست ملک عبدالله بود ، به طور مشکوکی این سمت مهم به فرد دیگری یعنی متعب پسر او منتقل شد که برای بسیاری از کارشناسان این تغییرات مهم و همزمان با اعلام وخیم بودن حال عبدالله جای سئوال و ابهام زیادی داشته و نشان از حساس بودن اوضاع و به قول دیگر یک پنهانکاری بزرگ دارد!

 اصرار بی سابقه حکومت عربستان مبنی بر زنده بودن عبدالله!

حکومت عربستان و شخصیتهای مختلف آن در حالی پیاپی خبر از صحت و سلامتی کامل عبدالله می دهند که تا کنون هیچ منبع رسمی خبری از مردن او منتشر نکرده است و این همه اصرار مسئولان عربستانی بر زنده بودن عبدالله تنها این فرضیه را به ذهن متبادر می کند که آنها احتمال می دهند مردم با توجه به قرائن مختلف یا از طریق افراد ذی نفوذ ، از مرگ عبدالله مطلع شده باشند و حکومت عربستان نیاز دارد تا با اطمینان دهی به مردم از انتشار این خبر جلوگیری کند.
فراموش نمی کنیم چند سال قبل که خبرهای ضدو نقیضی در مورد سرنوشت یکی از مسئولان عالی رتبه کشورمان توسط ضدانقلاب مطرح شده بود ، تا چندماه هیچ خبر موافق یا مخالفی از سوی جمهوری اسلامی منتشر نشد و با اولین دیدار مردمی شایعات از بین رفت و حکومت عربستان که می داند نمی تواند با دیدار زنده از گسترش خبر مرگ عبدالله جلوگیری کند مجبور است تا با جعل اخبار و اطمینان بخشی نسبت به سلامتی عبدالله از گسترش و قطعی شدن خبر مرگ او تا زمان مناسب جلوگیری کند.

 حساس شدن سران حکومتهای منطقه

بعد از انتشار خبر بیماری عبدالله ، رفت و آمدهای مشکوکی در منطقه انجام شد که تا کنون ادامه دارد ، حساس شدن کم سابقه سران کشورهای منطقه نسبت به سرنوشت عبدالله نشان می داد که مسئله ای مهمی در پشت پرده است ، تماس های مکرر رئیس جمهور کشورمان طی دو ماه گذشته با ملک عبدالله و انتشار خبر دیدار حضوری احمدی نژاد با عبدالله در مراسم حج نشان می داد که دکتر احمدی نژاد هم به دلائل مختلف به دنبال اطلاع یابی از وضعیت و سرنوشت پادشاه عربستان است.
در این میان ملغی شدن دیدار حضوری و زنده حسنی مبارک و ملک عبدالله که می توانست خط بطلانی بر شایعه مرگ عبدالله باشد ، سئوالات بسیاری را ایجاد کرده و یقین به مرگ این مزدور شیطان را بالاتر برد.

 انتشار اخبار متفاوت در مورد بیماری عبدالله

در طول یک ماه گذشته اخبار متفاوتی از علت بستری شدن پادشاه عربستان منتشر شده است ، در حالی که حکومت عربستان بیماری او را آسیب دیدگی ستون فقرات عنوان نمود منابع دیگر عربستانی بیماری او را سکته یا سرطان و ... ذکر نمودند ، نکته دیگری که در مورد بیماری عبدالله قابل تامل است این است که بیماری ستون فقرات معمولاً بیماری می باشد که اکثراً مخصوص اقشار مستضعف که مجبور به برداشتن بارهای سنگین هستند ،
می باشد و اقشار مرفه نسبت به سایر بیماریها کمتر به بیماری دیسک کمر مبتلا می شود ضمن اینکه این بیماری حتی در صورت بروز در مراحل اولیه قابل علاج است و کاملا روشن است که پادشاه عربستان حتی با در نظر گرفتن احتمال ضعیف ابتلای او به دیسک کمر به راحتی می توانست توسط پزشکان حاذق و متعددی در عربستان و کشورهای دیگر از پیشرفته و حاد شدن این بیماری و تبدیل آن به معضلی که فقط با جراحی حل شود ، جلوگیری نماید ، پس می بینیم که نوع این بیماری و میزان حاد بودن آن در تعارض کامل با وضعیت غرق در رفاه پادشاه عربستان تضاد کامل دارد و به احتمال بسیار قوی پشت پرده حوادث چیز دیگریست و بیماری دیسک کمر بهانه ای بیش نیست.

 آیا در دنیای پیشرفته امروز که به راحتی می توان در تصاویر و فیلم ها دستکاری کرد و حتی با جراحی های متعدد پلاستیک بدل کامل یک فرد را ایجاد کرد ، می توان به این اسناد غیر زنده اطمینان کرد؟!

 عدم بازگشت پادشاه عربستان از آمریکا با وجود شدت گرفتن جنگ قدرت در عربستان

نزدیک به دو هفته است که به گفته مسئولان عربستانی ملک عبدالله برای درمان در آمریکا به سر می برد ، در حالی که که رسانه های وابسته دو روز بعد از ورود عبدالله به آمریکا تصویر عبدالله را پس از عمل جراحی با حال مساعد منتشر کردند ، اما اکنون با گذشت 2 هفته خبری از بازگشت وی به عربستان نیست! و به بهانه عمل جراحی دوم غیبت طولانی مدت وی رو توجیه می کنند در حالی که لزوم جراحی دوم با بدیهیات بیماری مذکور نیز قابل توجیه نیست.

حال سئوال مهم اینجاست با وجود حساس بودن شرایط عربستان و  کشمکش عمیق قدرت و حتی احتمال کودتا در این کشورها  توسط گروههای متعدد تشنه قدرت ، آیا می توان هیچ دلیل قابل قبولی برای حضور بلند مدت پادشاه عربستان در آمریکا ارائه کرد؟!

 آیا با وجود این خطرات شدید در عرصه سیاسی کشور و همچنین بهره بردن ملک عبدالله از انواع امکانات ، امکان حضور جراحان برجسته در عربستان و انجام عمل جراحی بر روی وی ؛ انتظار زیادیست؟

   آغاز جنگ قدرت در عربستان

همزمان با انتشار خبر بیماری عبدالله تحرکات مشکوکی در صحنه سیاسی عربستان واقع شد ، مدتی قبل از این مسئله بندر به سلطان شاهزاده متمایل به آمریکا که عده ای او ار مهره اصلی آمریکا در عربستان می دانند ، با شتاب وارد عربستان شد ، فرزندان ولیعهد بیمار عربستان نیز او را مجبور به بازگشت از استراحتگاه مراکش کردند و چند بازگشت قابل تامل دیگر نیز به ریاض صورت گرفت! دلیل این بازگشت های مشکوک به پایتخت چه می تواند باشد؟!

 انطباق کامل شرایط فعلی بر شرایط مورد توصیف روایات

تامل در انتشار خبر مشکوک وخیم بودن حال عبدالله چند روز قبل از مراسم حج و در ماه ذی الحجه ، انتشار این خبر در میان برخی از حجاج در صحرای عرفه ، مهیا بودن شرایط برای آغاز جنگ شدید قدرت درصحنه سیاسی عربستان با وجود دهها شاهزاده تشنه قدرت ، انطباق خصوصیات ملک عبدالله بر عبدالله روایات ، بسیار نزدیک بودن ظهور و .... همه و همه نشان می دهد که به احتمال قریب به یقین بشارت بزرگ روایات در مورد مرگ عبدالله محقق شده است.

 تامل در پیام حج امسال ولی امر مسلمین

در روز عرفه امسال در حالی که چند روز از انتشار خبر بیماری عبدالله و وخیم بودن حال وی نمی گذشت ، انتشار پیام سالیانه حج معظم له روشن کننده برخی از مسائل مبهم بود ، معظم له در بخشی از پیام روشنگرانه و بشارت بخش خویش می فرمایند :

 این اوضاع امیدبخش و حامل بشارت ، باید ما ملت های مسلمان را از سویی مطمئن تر از همیشه، به سوی آینده مطلوب به پیش براند

تامل در این فرمایشات و اشارات معظم له این نکته را نوید می دهد که ما در شرایطی که بشارت بخش ظهور و پیروزی می باشد قرار داریم که یکی از این بشارتها می تواند ایده آل شدن فضای عربستان برای ظهور با مرگ عبدالله باشد در حالی که زمزمه مرگ عبدالله در همان روزهای صدور پیام حج ولی امر مسلمین مکرراً به گوش می رسید و بیان نکات فوق توسط ولی امر مسلمین می تواند تایید کننده این مطلب باشد.

بررسی روایات عصر ظهور و تامل در بشارتهای مکرر بزرگان و عرفا و مراجع نشان می دهد که ما اینک در آستانه ظهور قرار داریم و نشانه های بسیاری محقق گردیده است ، یکی از این نشانه ها و بشارتهای بزرگ مرگ حاکم حجاز بنام عبدالله می باشد که انطباق شرایط و ویژگیها نشان می دهد که عبدالله مورد اشاره در روایات ملک عبدالله پادشاه عربستان می باشد که بنا بر روایات مرگ او در آستانه بسیار نزدیک به ظهور رخ می دهد.

فاصله بسیار بسیار اندک از مرگ عبدالله تا ظهور

با تامل در روایات مربوط به اختلاف خاندان بنی عباس و مرگ عبدالله در می یابیم که فاصله ذکر شده توسط اهل بیت(ع) بین مرگ عبدالله تا ظهور بسیار بسیار کم است تا جایی که برخی محققین آن را دو سال و برخی یک سال می دانند ، از آنجائیکه همانگونه که دیدیم امام صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) اختلاف بنی عباس را از علائم حتیمه می دانند ، و فاصله اکثر علائم حتیمه بسیار بسیار اندک و در حد چند ماه است ، می توان نتیجه گرفت که از مرگ عبدالله بعنوان اولین نشانه تا خروج سفیانی که در روایات متعدد بلافاصله بعد از مرگ عبدالله و از اثرات آن ذکر شده است نیز علی القاعده نباید فاصله زمانی بیشتر از چند ماه وجود داشته باشد همچنانکه فرمایش امام صادق(ع) در مورد پایان یافتن حکومتهای چندساله با مرگ عبدالله و آغاز حکومتهای چند ماهه و چند روزه نیز نشان دهنده و تایید کننده همین حقیقت است که فاصله زمانی مانده تا ظهور بعد از قتل عبدالله بسیار بسیار کم است و آن هم سراسر درگیری و حوادث بزرگ. همچنین از همچون دانه های تسبیح ذکر کردن نشانه های بزرگ ظهور  که با وقوع یکی بقیه نیز چون دانه های تسبیح یکی بعد از دیگری و بلافاصله رخ خواهند داد نیز می توان به کم بودن این فاصله زمانی پی برد.

اوج گیری امواج بشارت ظهور با مرگ ملک عبدالله

همچنانکه دیدیم نشانه و دلائل متعددی وجود دارد که نشان می دهد ملک عبدالله همان عبدالله مذکور در روایات عصر ظهور است از سویی دیگر تامل و دقت در تحولات یک ماه گذشته عربستان به همراه در نظر گرفتن روایات عصر ظهور نشان میدهد که به احتمال قریب به یقین پادشاه سالخورده عربستان کشته شده و حکومت عربستان بنا بر دلایل متعدد در حال مخفی کردن این مسئله بسیار مهم می باشد ، دلایلی مانند جلوگیری از اوج گیری جنگ قدرت در عربستان ، تضعیف خط مدافع استکبار در منطقه و تقویت جبهه مقاومت مخصوصا با در نظر گرفتن این مسئله که جبهه حق مرگ عبدالله را یکی از نشانه های بسیار نزدیک بودن پیروزی می داند و ...

به احتمال بسیار قوی طی روزهای آینده خبر مسرت بخش این مرگ این دشمن پلید اهل بیت(ع) منتشر خواهد شد و با انتشار این خبر بزرگ زلزله های سیاسی عظیمی در منطقه ایجاد خواهد گردید همچنانکه امواج نورانی بشارت ظهور به سرعت دلهای توده های مردمی و جامعه منتظران و شیعیان با این بشارت بزرگ غرق در شادی و سرور شده و شمارش معکوس برای ظهور کبری خورشید فروزان حقیقت کلید خواهد خورد ، از هم اکنون می توان دید  و شنید اضطراب و درماندگی شیاطین رسیده با آخر خط را و فریادهای شادی و شور و اشتیاق منتظران و مبشران ظهور امام نور را.

به یقین امام نور در راه است و خبر کشته شدن ابن زیادها و شمرهای کوفه این نوید  را می دهد که به لطف خدا و صبر و پایداری یاران حق ، خورشید در عاشورایی نزدیک نه بر بالای نی که بر بلندای وسعت این جهان ظلمت زده خواهد درخشید هنگامی که با خروش امواج طوفانی توده های تشنه حقیقت و عدالت ، تمام کاخ های ظلم و ستم یزیدی ویران شده باشد.

ان شاء الله - به امید انتشار خبر قطعی مسرت بخش مرگ پادشاه مزدور عربستان در محرم خونبار حسینی.

آیا محرم امسال ما به لطف خدا با قطعی شدن خبر مرگ عبدالله رنگ و بوی ظهور خواهد گرفت؟! آیا خداوند دلهای داغدار عزاداران منتظر منتقم خون حسین(ع) را با این خبر شادیبخش شفا خواهد داد؟!

باید منتظر ماند و دید!

تمام نشانه ها حاکی از این خبر بسیار مهم است ان شاء الله



[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:31 صبح ] [ حمید گلزار ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 213795