سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبری بشارت بخش برای منتظران ظهور ( مرگ ملک عبدالله ) بخش 2

به احتمال بسیار قوی

پادشاه عربستان مرده است

با توجه به نشانه ها و دلائل فوق و تامل در وضعیت فعلی می بینیم که ملک عبدالله پادشاه عربستان به احتمال قریب به یقین همان عبدالله مذکور در روایات عصر ظهور است ما بنا بر دلائل و نشانه های ذیل اعتقاد داریم که به احتمال قریب به یقین ملک عبدالله پادشاه عربستان مرده است :

 برگزاری عجیب و قابل تامل انتخاب جانشین برای عبدالله در ریاض و واشنگتن!

طی روزهای گذشته نشستهای متعددی میان مسئولان آمریکایی و عربستانی  در ریاض و آمریکا تشکیل شده و در آن پیرامون مسئله مهم جایگزینی عبدالله به بحث و تبادل نظر پرداخته اند ، این مسئله آن قدر غیرعادی و عجیب است که احتمال برگزاری این نشست ها حتی در زمان حضور پادشاهان غیرمقتدر نیز اندک است چه رسد به ملک عبدالله که در زمانی که وی در قید حیات باشد و حکومت عربستان نیز به طور مکرر اعلام می دارند که حال عمومی وی رضایت بخش است! بخواهند در مورد جانشینی او به وضوح آن هم در عربستان صحبت کنند!
این مسئله را می توان در صورتی پذیرفت که قبول کرد عبدالله مرده است و این جلسات جدی و جسورانه در مورد جانشین وی در حقیقت در عربستان بدون عبدالله برگزار می گردد که به خوبی چرایی برگزاری این 

نشست ها نیز روشن می گردد   

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:31 صبح ] [ حمید گلزار ]

خبر بشارت بخش برای منتظران ظهور ( مرگ ملک عبدالله ) بخش 1

خبری مهم و بشارت بخش  

( بنا بر شواهد و دلائل متعدد به احتمال قریب به یقین ملک عبدالله مرده است )

یکی از نشانه های بسیار نزدیک به ظهور در روایات اهل بیت(ع) اختلاف بنی العباس و اغاز جنگ قدرت در میان این خاندان می باشد. نزدیک به 20 روایت دراین زمینه وجود دارد ، این نشانه آن قدر مهم است که امام صادق(ع) و امام محمد باقر(ع) از آن بعنوان نشانه ی حتیمه ی ظهور نام برده اند! صدور روایات متعدد در این زمینه از اهل بیت(ع) نشان میدهد که تحقق این امر و جنگ قدرت نقش مهمی در ظهور دارد ، سوالی که پیش می آید این است که بنی العباس در عصر ظهور چه کسانی هستند و علت اهمیت بالای آنها و جنگ قدرتی که در میانشان درمی گیرد ، چیست؟
شاید با کشف مصداق خاندان بنی العباس در عصر کنونی علت اهمیت بالا و تحقق جنگ داخلی در میان آنها نیز روشن گردد.

بخشی از روایاتی که در مورد  خاندان بنی العباس در آستانه ظهور وجود دارد به شرح زیر است  

ادامه مطلب...

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:21 صبح ] [ حمید گلزار ]

دشمن شناسی حضرت علی (علیه السلام) ( قسمت سوم )

 تاکتیکهای دشمنان
———————-
سه جریان عمده مخالف حکومت حضرت علی(ع) هر یک به روشی به دشمنی با حضرت پرداختند و برای دستیابی به اهداف خویش توطئه های فراوانی به راه انداختند  . از این سه جریان، ناکثین از همه بیشتر در این راه پیش قدم بوده اند. اینها کسانی بودند که جزء اصحاب پیامبر و از اولین بیعت کنندگان با حضرت امیر(عبودند  سمبل این جریان طلحه و زبیر هستند. بررسی این جریان می تواند ما را در شناخت دشمنان داخلی انقلاب اسلامی که در لباس دوستی تیشه به ریشه انقلاب می زنند، یاری دهد. جریان ناکثین (پیمان شکنان) قصه خودیهای بریده از آرمان هاست . 

   ناکثین داستان عبرت آمیز برگزیدگانی است که دنیاطلبی ، آنان را در مدار نفاق قرارداد و سرانجام به مبارزه با امام(ع )کشاند . این جریان آینه عبرت است.

 درسی برای تمامی کسانی که باور دارند دنیا محل امتحان است و ماده امتحانی آن ، عشق به خداست مهمترین روش ها و تاکتیک های دشمنان اسلام از دیدگاه حضرت علی(ع) عبارتند از :    ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/7 ] [ 11:7 صبح ] [ حمید گلزار ]

دشمن شناسی حضرت علی (علیه السلام ) ( قسمت دوم )

 

اصلاحات در اداره کشور
امیرالمؤمنین(ع) در اداره کشور، والیانی را که عثمان در شهرها گمارده بود، به دلیل ظلم و تعدی، بی کفایتی، عدم لیاقت و شایستگی و ناآگاهی از راه و رسم کشورداری که همین ویژگی ها باعث شورش مردم در زمان عثمان شده بود برکنار کرد و به جای آنان مردانی دیندار، مدبر ولایق را به کار گماشت .    

آن حضرت بر اصل لیاقت و شایستگی در کسب مناصب ، تأکید خاص داشت . به عقیده آن حضرت توان، لیاقت و شایستگی افراد در نظام سیاسی مهمترین اصل بر اداره جوامع بشری است .
تأکید حضرت علی(ع) بر این اصل و نیز تلاش در جهت احیای ارزش های الهی موجب تقویت دشمنان وی شد     ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/7 ] [ 10:50 صبح ] [ حمید گلزار ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 213637