سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هدف از ایجاد این وبلاگ

  چه سخت است انتظار ؛انتظار یار غائب ؛همو که بسیار از لطفش به عاشقان و منتظرانش و گریه های شبانه اش و دعا برای شیعیانش در سحرگاهان شنیده ایم ، و داستانها و حکایتها از ره یافتگان به وصالش شنیده و یا خوانده ایم و هر بار با انبوهی از حسرت و دلی سرشار از حزن و اندوه و گاهی با قطراتی از اشک در دل آرزو کرده ایم « شود آیا که خاک سر کویش باشم » اما مگر نه اینکه هر منتظری باید منزل بیارائد و اندرون خانه خویش روشن سازد و آب و جارو کند تا زمانی که گمشده خویش بیابد و با جان و دل خدمت او کند ؟  آیا می شود بدون زدودن غبار گناه و عصیان و روشن ساختن اندرون با نور تقوی و بیرون کردن ظلمت و جهل به دیدار یار غائب رسید ؟هیچ شنیده ای داستان کودکی که والدین خود را گم کرده و با پریشانی و گریه در جستجوی آنهاست ؟ مگر نه اینکه ما پدری مهربان را در این دنیای سرشار از ظلم و جهل و عصیان گم کرده ایم ؟ آیا تا کنون شده که همچون آن کودک در جستجوی یار خویش باشیم ...  براستی اگر این طور بودیم  آیا خوشی در زندگی ما جا داشت ؟


اصلا...
مگر می شود بدون عشق زیست ؟
زندگی بدون عشق ممات است و انسان بدون عشق مانند کرمی است که در میان خاک تاریک زندگی کرده و فربه شده است .
آیا می شود به کرمان تنیده در عالم خاک عشق را آموخت و از نور گفت ؟
                                                                   هیهات هیهات
در این وانفسای دنیا دست به درگاه حضرت احدیت دراز کرده و با تضرع از او می خواهیم که :
خدایا به واسطه ولیت و حجتت ؛ ما را از ظلمت جهل و گناه و زیستن چون کرمان مبتلا به ظلمت خاک نجات بده و در زمره یاران و محبان ولیت حضرت حجت بن الحسن (عج) قرار بده
                                                                              آمین یا رب العالمین

آنچه بنده را بر آن داشت تا در فضای مجازی وارد شوم هجمه دشمن به دین خدا و ولی خدا و اعتقادات میلیون ها جوان پاک سرشت ایرانی است . دشمنانی که هدفی جز از بین بردن دین حق و خاموش کردن نور ولایت و امامت ندارند .
آیا می شود در مقابل این همه مستی و دیوانگی دشمن ساکت ماند و دم از حق و حقیقت و دوستی حضرت حجت زد ؟
  باید در مقابل دشمن ایستاد حتی اگر در این راه و در راه محبوب انسان فنا شود
باید ایستاد و گفت ؛
  باید از امام زمان گفت ؛ از فضائل و کرامات و دوستی حضرت و آشنا کردن نسل جوان و حتی غیر جوان با آن حضرت
بهترین راه محفوظ ماندن از حملات دشمن در این جنگ که « جنگ نرم » نامیده می شود ؛ سوار شدن بر سفینه النجات اهل بیت و خصوصا امام غائب  حضرت ولی عصر ارواحنا فداه می باشد .
                                                                  « دوستی با امام زمان و شعله ور شدن عشق و محبت آن حضرت در دلها  »
باید از شیوه های دشمن در صحنه نبرد گفت ؛ باید دشمن را شناخت و شناساند ؛ باید حق را از باطل جدا ساخت ؛ باید معیارهای حق و باطل را گفت ؛ باید خود و همراهان را مسلح کرد ؛ به سلاح عشق و محبت اهل بیت ؛ به سلاح علم و عمل ؛ باید در هر لحظه و زمان آماده رویارویی با دشمن باشیم خصوصا در فضای سایبری و مجازی .
مگر نه این است که امروز دشمنان متحد شده اند تا ما را ریشه کن کنند ، متحد شده اند تا در برابر همه دین ما بایستند ؛ آیا ما نباید به موجب « و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه » همیشه آماده و مسلح باشیم و در برابر همه دنیای آنها بایستیم ؟
پس بیاید با کمک و همراهی هم در این وبلاگ و در فضای مجازی خود را مسلح به علم و محبت امام زمان (عج) کنیم و آن را در زندگی خود پیاده سازیم و به دیگران هم منتقل کنیم تا به این وسیله هم با فرهنگ مهدویت ، جامعه مهدوی ، امام زمان و ظهور آن حضرت ، مسائل و حوادث قبل و بعد آن ، دوران آخرالزمان ، جنگ نرم و سایر مباحث مربوط به آن حضرت آشنا شویم و هم خود و جامعه را از گزند آسیب های ناشی از این حوادث و اتفاقات ناشی از آن بیمه کنیم .
از همه دوستانی که در این هدف با بنده همفکر و همراه هستند دعوت می کنم تا بنده را در این راه و هدف کمک کنند که البته توفیق در این راه جز با امداد الهی و عنایات خاصه حضرت بقیه ا... (عج) امکان پذیر نخواهد بود .  و به قول آیت ا... بهجت (ره) که می فرمودند «‌باید به ولی عصر (عج) استغاثه کنیم که مسیر را روشن سازد و ما را تا مقصد همراه خود ببرد »

و ما توفیقی الا بالله                        


[ جمعه 89/7/23 ] [ 1:28 صبح ] [ حمید گلزار ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 213856