سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروههای انحرافی مهدویت از دیدگاه آیت الله مکارم شیرازی

در رابطه با بحث مهدویت باید در پنج جبهه کار شود : یک جبهه دوستان نادانی هستند که به خیال خام خود می خواهند کاری کنند. داستان های بدون ماخذ و خواب هایی که درست نیست، منتشر می کنند به گمان اینکه خدمت می کنند. باید آنها را راهنمایی و تشویق کرد و اطلاعات درست داد.

 جبهه دوم افرادی هستند که آگاهانه و یا ناآگاهانه منحرف اند و خطر آنها از دسته اول بیشتر است، اخیرا مشخص شد که اینها چه خطری می توانند بیافرینند که بحمد الله رهبری، مراجع، فضلا و عده ای از شخصیت های غیرحوزوی در مقابل آنان ایستادند. نمی گویم خطر رفع شد، بلکه خطر آشکار شد و آشکار شدن آن 50 درصد راه را طی می کند، بنابراین خطر از ناحیه این جمعیت روشن شده است و باید مراقب بود و از طریق افشاگری مستند و مستدل جلوی آنها را گرفت.

گروه سوم، افراد خارج نشین هستند آنها می بینند اعتقاد به مهدویت یک سنگر مهم برای مردم است، مردم همیشه بالنده هستند و احساس می کنند پشتیبان دارند و در جبهه ها نیز دیدیم رزمندگان با رمز یا مهدی(عج) چه غوغایی کردند، از این رو افرادی در خارج از کشور که با نظام و انقلاب زاویه دارند، علیه مهدویت فعالیت می کنند.

گروه چهارم پیروان فرقه وهابیت هستند  فتوای اخیر شیخ آنها درباره مهدویت نشان می دهد که اینها اطلاعات اولیه از کتب خود نیز ندارند.

گروه پنجم پیدایش فرق ضاله میان شیعیان که دست پرورده استعمار غرب هستند 

 



[ شنبه 90/7/16 ] [ 1:41 عصر ] [ حمید گلزار ]

دیگر امکانات


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 8
کل بازدیدها: 213874